23:17 - Vilken väg kommer du ta?

2011-04-04 @ 23:30:47
har haft en ganska så bra helg, inte världens bästa men helt okej bra. i lördags fick jag värsta utslagen över mina lår knäveck och armveck. kliade så grymt mycket och sved oså. så i söndags åkte vi och kollade upp det där, vi trodde att det var nässelfeber. men sedan gick vi in och kollade om man kunde få biverkningar av p-staven. och ja, självklart. det var typ 3 av 10 000 som kunde få nässelfeber av p-staven men "läkaren" var inte säker så jag fick några piller utskrivna. tog ett och sen försvann dom, så nu är dom borta. tack och lov! kliade som ja, jag vet inte vad! men det är självklart inte över än, HELA min högra sidan av halsen är jättesvullen. kan inte svälja, har jättesvårt och andas och svälja. så imorn ska vi ringa vårdcentralen och kolla.

här ser ni lite, fast på dom här bilderna är det inte speciellt mycket. ibland var det över hela benen och kliade som faan! och benen var också blåa i vissa lägen, det ser ni ju lite på bilderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0