Baad, veryy baad!

2011-04-13 @ 23:27:35
Mitt lov som är nästa vecka kommer nog inte bli det bästa.. :(

Usch, jag läste i tidningen att det var en 23-årig typ som hade dött, troligtvis i körtelfeber! Mjälten hade spruckigt, tror ni jag är nervös eller?! :O Han hade ringt till sjukhuset och fått prata med en sjuksköterska för han kunde typ inte andas oså. Han hade typ gått med körtelfeber väldigt länge, men hade inte fått hjälp typ, eller det var nått. Jag fattade inte riktigt.  Men troligtvis sprack mjälten för han inte tog det lugnt och så, vilket är viktigt när man har körtelfeber.  Och jag är ju inte världsbäst på att ta det lugnt. :O Springer ju runt som en dåre och så här hemma. Måste kanske ta det lite lugnt.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0