En jääävla lång promenad!

2011-04-17 @ 15:16:18
Igår drog vi in till stan efter vi hade grillat och ätit osådär. Drog till en lokalfest vid universitetet. Var där kanske, max en timma sen skulle alla dra. Så vi tog bussen in till stan och sen skulle dom andra hem, klockan var typ 1, men natten är ju bara ung tänkte jag :D Så jag själv drog vidare till en chillfest i markbacken typ, hade inga busspengar så fick gå dit. (vafan tänkte jag med? :D) Men det gick fint! HAHA, i ett gatuhörn eller vad man säger, slutet på huset lixom, kanten på huset, där är jag alltid rädd att gå in i nån. HAHA så vad händer, en CYKLAR in i mig haha :D :D Jag typ asförvånad och bah, ee aa det är lugnt. Han va värsta läskig haha, hade luva/mössa nerdragen och svartklädd och nervös :o Hade helt okej kul där, men sen.. När jag skulle hem.. Jag hade ju ingenstans att sova (VAD TÄNKTE JAG MED? :D) Så jag fick gå hem från markbacken.. Till hovsta.. :O Haha kom hem väldigt sent, och har vääldigt ont i mina ben idag. Men det va värt de, jag hade en "elin&felicia kväll" igår, utan elin :D





Kommentarer
Postat av: Tanja

Tävlingsdax! Besök gärna min blogg och var med i tävlingarna som ligger uppe (namntavla & en uggla!)

/Tanja

2011-04-17 @ 17:16:13
URL: http://misshute.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0