Grillparty hemma hos emma!

2011-04-16 @ 17:42:57
Sitter hemma hos emma nu, har precis varit på coop och köpt lite godsaker! Ikväll ska vi grilla och bara ta det lugnt som jag sagt. Det ska bli kul! Får se om det kommer upp lite bilder, men det gör det nog! :D

Idag har jag inte gjort speciellt mycket, var hemma och hämtade lite saker sen åkte jag tillbaka till emma och duschade och gjorde mig fin :D Snart ska vi börja grilla, klockan 6 kommer den sista personen hit så då börjar vi eller vad man säger haha!
.
När jag och emma var i ladugården, för typ 4 veckor sen. Haha vi fick mjölka kor och rengöra "ligghallarna" där dom låg, och bläää det va inte kul haha. Snart ska vi även till Djurhuset och hålla på där. Det tror jag kommer bli kul haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0