Jani folket, vad händer nudå?

2011-04-11 @ 23:25:22
Jag sover ju såå oregelbundna tider så finns inte ord, jag går och lägger mig bra i tid, typ vid 11, halv 12. Men sen tar det typ en timma för mig och somna. Någon gång vid 10 vaknar jag (och då är jag HELT torr i halsen, tungan och läpparna har jag göör ont i! Har bitar med nått äckligt i halsen också, blää!) och då går jag upp och lägger mig i soffan och kollar på tv, och somnar. Sen vaknar jag vid typ 2-3 och ligger och kollar på tv eller somnar om. Så ser mina dagar ut, GOA DAGAR VA?

Så med detta vill jag komma fram till att jag har vääldigt svårt och sova, jag längtar inte till att sova då jag inte vill vakna och vara helt äcklig i munnen. Uscch! Synd om mig hehe! ;) Imorn ska jag iaf till vårdcentralen som sagt, hör av mig efter det!

Älsklingen ligger och väntar på mig nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0