Kom precis ut ur duschen!

2011-04-13 @ 14:09:56
Tog en varm(!) dusch typ precis när jag vaknade, och det var guuudomligt skönt! :D Inatt har jag dock sovit sjukt dåligt, vaknat nästan varje timma :( Idag ska jag väl, som vanligt, ligga i soffan hela dagen. Ville åka till rusta med mamma, men hon ville som vanligt inte. Nu har hon fått sina chanser, nu är det hon som ska fråga mig saker, inte tvärt om som det brukar vara! :(

Jag är så sjukt sugen på att köpa en massa nytt smink och bara sätta sig och sminka mig själv! Jag har ju inte gjort mig iordning på ett tag, okej i lördags men då var det inte kul ens. :( Nu är jag så jävla rastlös så jag spricker! Kanske ska ta och plugga lite? Nej.. ;)

Det kommer väl några inlägg senare idag.. Inte för jag vet om vadå, men det kommer jag förhoppningsvis på! :D
Ful å oredigerad bild, iaf på mig hehe! ;) Elin är alltid fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0