Nyss varit ute och sprungit med Carre och Syrran!

2011-04-27 @ 19:11:27
Har precis varit ute och sprungit med carre och syrran, eller ja vi sprang/power walk! :D Vi var ute i ca 1 timma, och nu är det dags att komma i form så en timma powerwalk/spring varje dag så lär jag snart vara snygg! Ska även träna lite efter jag vart ute, typ situps, plankan, hoppa stutsmatta (det ger jättebra träning! 10min=ca 40-50 min löpning ) Kommer bli hur snygg som hellst ;)

Ska ju självklart äta nyttigt också! Ta typ en macka ist för 2, ett glas mjölk ist för oboy(fast.. får se med de) och sen ska jag ta hälften så mycket mat som jag brukar, och mycket sallad och grönsaker! Nu jääävlar! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0