Sjuk fortfarande!

2011-04-11 @ 16:27:49
Och jag mår inte lika bra som jag gjorde förut. :/ Usch min hals är svullen som tusan igen, och gör sjukt ont alltså! Mamma ringde vårdcentralen förut och jag fick en ny tid imorn klockan halv 10 för det kunde tydligen vara körtelfeber! Och det kan man inte göra nått åt, utan det måste man vänta ut -.- Jag lär ju gå ner i vikt iaf (;)), kan inte äta. Försöker trycka i mig mackor men det går icke!

Har föressten beställt nya byxor, köpta från tradera dock, men dom är helt nya, emd lapp kvar och allt! Tusan var bra! :D Nu fattas det bara lite fina toppar, och en tygpåse som väska! Suuper snyggt kommer det att vara :D!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0