blondin

2011-02-22 @ 21:03:00
Jag är ju egentligen blondin, alltså verkligen blondin. Typ vithårig!
Men ja, jag har ju svart nu som inte är så svårt och se ;)
Men jag saknar ibland dom blonda tiderna, kunna köpa blondering, silverschampo och se alltmänt blond ut haha.
Missuppfatta inte det där nu, men det är ju så att blondiner passar ju i endel saker som vi svarthåriga inta passar i.
Men å andra sidan passar vi svarthåriga i mycket andra saker ;)
Jag tex älskar att ha svarta kläder på mig, men jag blir så "emo" om jag har svarta kläder och sen svart hår. Så man måste piffa upp det hela ibland haha!

Och sen är det en annan sak också! Jag vill verkligen vara lite mörk i huden, alltså komma ifrån typ.. Ja, nått ställe där man är lite mörkare! Jag tycker det är så himla fint verkligen!
Nog om allt det där. Jag är ändå nöjd att vara den jag är, jag är snygg som jag är ;) hahah

Här kommer lite bilder från mig blonda tid;

Kommentarer
Postat av: emelie

Du är ju blond i själen, hahah :P

2011-02-23 @ 11:02:00
URL: http://teamemelielindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0