god morgon!

2011-02-25 @ 12:09:32
God morgon!
Nu har jag vaknat, eller jag gjorde det för typ 1 timma sen. Snart ska jag börja göra mig lite iordning inför bowlingen! Jag ska iväg klockan halv 2 och bowla med min familj + 2 kompisar till emilia och Elin, min moster, hennes man och min lill-kusin. Ska bli kul!

Sen måste jag bara berätta, jag har ju 2 katter, en kille & en tjej. Nu har tjejen kommit  i "brunståldern" så hon går runt och mjauar hela tiden och lägger sig ner och putar upp med röven. Haha ser sjukt fult ut alltså! Men det värsta är, att dom håller på och bråkar som f*n på nätterna, alltså inatt vaknade jag av att dom verkligen skrek och massa!  Blev asrädd och kramade om casper haha! Jaja, vi får väl hoppas på lite ungar snart (a)


Kommentarer
Postat av: Matilda Sandén

Du har en väldigt fin blogg =)

2011-02-26 @ 00:22:18
URL: http://mmatilda.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0