tandläkare och "da"nora

2011-02-22 @ 19:19:25
God kväll!
Idag har jag varit i nora och ridit min älskade Nixon. Det
gick hur bra som helst, han gick superbra. Jag åkte upp till
nora vid typ halv 1, vi skulle åkt halv 12 men blev lite problem.
Men väl däruppe så gick allt fint som sagt. Ska dit imorn och
på torsdag och rida också. Ev. helgen också.

Senare hade jag
en tid 15.15 hos tandläkaren.. Jag skulle laga 2 hål!
Det gick fint det med, var lite obehagligt med all bedövning dock
haha! Efter det åkte jag hem och vilade mig lite, och ja det är väl
det jag ska göra. Det är bara jag och mamma hemma ikväll så vi
ska väl passa på och mysa lite!
Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0