Nej, nu ska jag börja blogga på riktigt!

2011-06-13 @ 14:32:28
Och jag kommer blogga om mitt liv, och sen om Kitty oså! Så fortsätt läs ;)

Har hänt endel roliga saker, och endel tråkiga.. Jag har tex blivit bestulen på min fina väska, och där i låg ALLT mitt smink, min plattång (som för övrigt var bäst och typ ny) kläder och lite mer.. Laddare till mobilen också.. KUL JÄVLA TATTARFITTOR som inte har råd med nått eget. Finns inge mer att göra än att anmäla de, och sen skicka in anmälan till försäkrningsbolaget och hoppas att jag får pengar för sakerna. Sakerna i väskan var värt 2000 typ. Asroligt, eller? NEEEEJ.. :(
.
Men det bra är ju att jag får hem Kitty på onsdag. Lääängtar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0