15:39 - Whats it gonna be?

2011-03-21 @ 15:40:02
Dag 6. - Mina bästa vänner.
min bästa vän, mitt extra hjärta och min högra hand är elin. jag är så sjukt glad att jag lärde känna henne, och att vi kom så pass nära varandra som vi gjorde. vi umgås nästan varje dag, och jag skulle aldrig klara mig utan att träffa henne på max en vecka. det skulle inte gå, jag behöver hennes sjuka humor, hennes väldigt klumpiga rörelser ibland och ja. helt enkelt, jag behöver min bästa vän. det finns inga ord för hur bra hon är, skulle helt enkelt aldrig klara mig.
min andra bästa vän är emma. vi träffas varje dag, vi går ju i samma klass! henne lärde jag känna i slutet av 8an.(alltså typ 3 år) hon och jag gör alltid grymt jävla sjuka saker och vår humor ska vi inte ens prata om. vi kan prata om typ tex mat, sen slutar det med typ ah jag vet inte men typ 10 kapitel fram! helt oknippat med själva ämnet haha. sjukt glad att jag har emma, hon är den som jämt ställer upp, i alla lägen, hur "illa" det än är så hjälper hon till.

Kommentarer
Postat av: emma

Det värmer <3 så glad jag har dig med :*

2011-03-21 @ 22:41:40
URL: http://emmabqvist.blogg.se/
Postat av: emma

Det värmer<3 så glad jag har dig med :*

2011-03-21 @ 22:42:38
URL: http://emmabqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0