18:59 - Silly life

2011-03-24 @ 19:13:05

1. Är du singel? japp
2. Är du lycklig? helt okej!
3. Är du uttråkad? nej inte så, det kommer väl
4. Är du ledsen? lite
5. Är du italienare? nej
6. Är du gravid? nej
7. Är du full? nej
8. Är du en cooling? självklart
9. Är du från Irland? Nej haha?!
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? jajemän det är dom

Skit
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? jag vet inte, har inte bestämt mig än
2. Har du nånsin blivit sårad? ja det har jag blivit
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? jadå

4. Har du gillat en kille utan att berätta det för henne? nja, jo det har jag nog
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? ja
6. Har du haft en hemlig beundrare? kanske 
7. Är du kär? jag är på god väg
8. Vill du gifta dig i framtiden? ja det tror jag nog

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? kärlek
2. Hår eller ögon? svårt! ögon tror jag
3. Katt eller hund? hund!

4. Några få bästa vänner eller flertalet ”vanliga” kompisar? bästa vänner
5. TV eller Internet? internet såklart! 
6. Coca-cola eller Pepsi? coca-cola helt klart
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? vild utekväll tror ja

8. Pengar eller lycka? Både och!
9. Dag eller natt? fattar inte frågan
10. MSN eller mobil? mobil

10 ”Har du nånsin…”
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? nepp
2. Brutit ett ben? nee
3. Gjort nåt du ångrar? ja det är klart
4. Hoppat Bungee Jump? inte än, men snart!
5. Ljugit för någon du tycker om? ja tyvärr
6. Ätit en hel tårta? nej
7. Gjort bort dig offentligt? självklart!
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Japp
9. Gråtit när ett husdjur dog? om jag har..
10. Velat försvinna? jadå

Skit
Vad såg du på tv sist? vet inte, nån serie
Vems blogg läste du sist? desireenilsson.se
Vad åt du sist? nudlar (a)
Vem pratade du med sist? pappa
Vad sa du? "men ja!"
Vem ringde du sist? hem
Vem messade du sist? emma
Vad läste du sist? no idé
Vem pussade du sist? casper
Vem kramde du sist? casper
Vem bjöd du sist på något? robert tror jag
Vad köpte du sist? nudlar

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0