19:04 - Do you feel the same?

2011-03-30 @ 19:10:09
har inte bloggat på ett tag för jag har helt enkelt haft fullt upp. har inte haft skola på hela veckan typ utan har mest varit där och letat lärare för jag skulle få lite papper oså.

idag var jag å emma upp till stan och emma köpte en ny mobil, sen gick vi och fikade och sen hem till mig för jag skulle fixa lite saker. nu är vi hemma hos emma och har precis ätit. nu ska vi plugga begrepp inom ekologi och kretslopp som vi har prov i på fredag. love my life! och sen imorn ska jag till ladugården också. jippi! börjar klockan 6 så får gå upp klockan 5. och sen ska vi vara i djurhuset också nångång, fick reda på idag att det blir på kvällstid. alltså, EFTER skolan. åååååh jag älskar mitt liv. på riktigt.
.
söt tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0