Dag 1 - OM MIG

2011-03-15 @ 16:20:50
Jaha, Jag heter Felicia Elisabeth Gutenberg, är född år 1993 och går första året på kvinnerstaskolan linje Häst. Jag skulle egentligen gått andra året, men då jag hoppade av första året och jobbade ca ett halv år så fick jag börja om. Jag trivs än så länge bra på kvinnersta, klassen kan jag inte säga nått om då jag precis börjat men det verkar vara okej. På min fritid gillar jag och umgås med mina kompisar, festa, rida, träna(ibland) & umgås/träna med min hund. Jag har en blandras, powde puff/bischon frise hane som fyller 2 år i juli. Han är min lilla ängel som följer mig vart jag än ska. Ja jag har väl inte så mycket mer att berätta om mig själv tror jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0