2011-03-01 @ 22:08:23
jag tänker på dig, för mycket. allt jag vill är att bara att du ska komma tillbaka och vara frisk. jag går och lägger mig varje natt och kollar på bilden jag har på dig bredvid sängen. jag går alltid och lägger mig med en klump i halsen och vet inte vad jag ska ta mig till. allt känns som det var mitt fel, att det var jag som gjorde så du började lida. men då ett annat sätt vet jag att det inte var så. jag red inte speciellt mycket, och när jag väl red så skojade vi mest runt. jag får sånna skuldkänslor, fast ändå inte. jag kommer alltid att älska dig, å aldrig, aldrig att glömma dig!


Kommentarer
Postat av: essy

sv: tack så mycket! jag tycker designen blev bra(Y)

lilla pållen :'(<3

2011-03-02 @ 22:17:42
URL: http://esys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0