jobba utomlands

2011-03-01 @ 21:49:30
är verkligen sjukt sugen på att åka utomlands och jobba i sommar. man får ju en grym erfarenhet, och ja, det är ju bara positiva saker. fast lite tråkigt är det ju och åka iväg på sommaren och missa allt som händer här. men egentligen, vad har jag här som gör att jag måste stanna? ingenting, eller jo klart, elin och casper. men dom dör nog inte att vara utan mig en månad eller så. kan säkert fixa så jag jobbar samtidigt som elin också. nej men jag leker bara lite med tanken, vet inte om jag vill det men..


Kommentarer
Postat av: emelie

bara för jag är bäst o drar till irland :D höhöö

2011-03-02 @ 19:23:35
URL: http://teamemelielindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0