marieberg

2011-03-07 @ 20:40:15
vaknade upp hos elin inatt, orkade verkligen inte åka hem igår, vi hade det så mysigt och bara låg och kolla film och garva så jag sov helt enkelt kvar. idag var det första skoldagen på 3 veckor. mådde förjävligt rent ut sagt, ont i halsen och svullen och ja jag vet inte allt. på morgonen åkte jag till knuffen och skrev ut p-stav och sånt där. sen kom pappa och hämta mig och körde mig till skolan, för vi skulle prata med mina lärare om byte av linje. så nu ska jag byta till nästa vecka redan! spännande :D
jag satt och kolla på lite ridlektioner med emma efter skolan, sen gick vi hem till henne och åt. senare kom mamma och pappa och hämta mig och emma så åkte vi till marieberg. blev några saker som jag köpte, inge märkvärdigt dock. bilder kommer senare.

nu (snart) ska jag hoppa in i duschen och sen vänta på att en kompis ska ringa. sen ska jag väl ta och kolla på big brother och gråta lite för örebro Tobias lämnade huset! fandå!

jag och emma tog en fika och pratade om allt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0