nu är jag tillbaka

2011-03-13 @ 19:20:02
förlåt för usel uppdatering, men jag har helt enkelt inte haft tid. i fredags åkte jag till vintrosa och spenderade min natt där som sagt. åkte därifrån typ vid 4 och träffade elin och ida. vi började fixa oss iordning direkt sen så drog vi till jens och satt och hade det trevligt. sen åkte vi till fredrik och tim. helt okej kväll, förutom framåt kvällen för jag va sjukt hungrig så jag sprang typ hem haha.

imorse gick vi upp vid 9, för jag och elin skulle till fjugesta och kolla innebandy. bussarna går ju sugit så vi fick vänta typ 1,5 timme på bussen till stan. men det gick fint. när vi kom hem smällde vi i oss massa mat sen kom pappa och hämta mig och nu är jag hemma igen!
lite småtrött och så i väntan på bussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0