sjuk

2011-03-08 @ 13:43:13
och jag är sjuk igen! fyfan! jag har så sjuukt ont i huvet och lika ont i halsen. kan knappt svälja eller nått.. hostar som en dåre gör jag också. jaja, nu ska jag inte tycka synd om mig! har somnat och vaknat typ hela natten och bestämde mig för att gå upp typ halv 11 för det var så varmt. gick och la mig på soffan och slockna direkt. har legat och vridit och vänt mig hela tiden. tog febern nyss men hade typ inget. bra det iaf.

jag sitter och läser lite bloggar nu, fast jag klickar långt bak och läser där. mycket roligare! men nu ska jag försöka ta nått att äta. är inte alls hungrig men ändå är jag.. jaja, vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Hoppidoterna

Var med och tävla om bloggsvar :)



www.hoppidioterna.blogg.se

2011-03-08 @ 23:59:15
URL: http://hoppidioterna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0