-

2011-05-19 @ 12:57:53
Jag har blivit så jävla nere och sur på allting på senaste tiden. Jag går och tänker på Needy hela fucking tiden, det är nog därför. Och inte blir det bättre att skolan trycker på också. Utbränd av skolan, går runt och tänker på min bästa vän som inte finns längre. Jag förstår inte vad jag gjorde för fel, red jag dig fel? Eller höll du helt enkelt inte? Kom gamla skadan tillbaka? Jag tänker på dig varje dag, varje timma, varje minut, varje sekund.

Allt jag vill är att få en ny häst och känna att jag har något annat att tänka på än att gå runt och vara ledsen. För så är det nu, fort jag ser en häst hugger det till i hjärtat och tårarna trycker på.. Allt påminner om dig, du var den som brydde dig om mig och verkligen visade att du älskade mig. Och jag älskade dig över hela världen. Skulle kunna göra allt för att du ska komma tillbaka och vara med mig och vara frisk. Men så lätt är det inte. Vi kommer inte ses på ett bra tag. Jag älskar dig Needy, och det kommer jag alltid att göra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0