BLÄÄÄÄÄ

2011-05-01 @ 14:04:51
Jag vill inte gå Häst linjen längre, har inte velat gjort det på länge men eftersom jag kom på det rätt sent så kan jag inte byta. Jag vill byta till stylist på plusgymnasiet där jag gick först. Men då måste jag gå med 95or, alltså 2 år yngre än mig. Och det vill jag inte! Jag tappar väldigt lätt glöden eller vad man säger för skolan, om det inte är nått som intresserara mig ORDENTLIGT så lyssnar jag inte, och vill inte ens försöka. Jag har börjat slarva sjukt mycket med skolan nu på senaste, har varit sjuk 3 veckor, och sen förra veckan var jag hemma. Jag har ju precis bytt klass, så det blir ju jobbigare också, eftersom jag inte gillar att jobba själv i skolan, mest för att jag ofta inte förstår vad vi ska göra.  Och det blir inte roligare, vi ska ha nationella i engelska på onsdag tror jag. Uppgift som jag har rätt svårt för, i engelska iaf. Svenska är inga problem, men engelska. Usch.

Jag vet inte vad jag vill göra med mitt liv, men en sak vet jag. Jag vill inte jobba med hästar, jag vill bara ha dom som ett intresse. Dock får jag nog gå kvar på häst, tyvärr. Men jag kan inte göra nått åt det. Det finns ingen som vet någon lösning, alltså så jag klarar av att gå i skolan, för som det är nu. Gör jag inte det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0