Jag vill hellre förlora ett år nu och sen tjäna 50 år än att ..

2011-05-20 @ 13:56:41
vinna ett år nu och förlora 50 sen! Så jag har bestämt mig för att börja om 1an, IGEN. Jag vet, många av er nu tänker säkert idiot. Men om jag går kvar på kvinnersta kommer jag antagligen inte orka, jag kommer skolka, mer än vad jag gör nu. Och inte få betyg, gå ut och inte ha några betyg, alltså 3 heeelt bortslösade år. Därför tycker jag det är mycket bättre för mig att gå 3 år som jag kommer tycka är roliga! Jag älskar och sminka och hålla på med naglar och sånt. Så stylist kommer passa mig bra! Kommer även söka frisör i andra hand, så om jag inte kommer in på stylist så kommer jag gå frisör, vilket jag också tycker är riktigt kul!

Ja, jag kommer ta studenten 2 år senare än vad jag borde gjort, men det gör mig faktiskt inte så mycket. Visst det är tråkigt men jag går mycket hellre 3 år på en bra, lärorik och rolig skola än att släpa mig igenom 3 hemska år på en tråkig dålig och jobbig skola.
.
Nu ser jag fram emot skolan! Jag sitter här och stutsar på stolen för jag ser verkligen fram emot dom här åren! Jag har stor lust att hoppa av kvinnersta nu och hoppa på plusgymnasiet nu! Men om jag går kvar på kvinnersta året ut, vilket verkligen inte är länge så får jag förhoppningvis betyg i matte svenska och engelska. Och även några andra ämnen, då måste jag inte läsa dom på plusgymnasiet. Skönt!!
.
HEJDÅ KVINNERSTA!!


HEJ PLUSGYMASIET!!


Kommentarer
Postat av: emma sjöö

om du verkligen inte trivs på kvinnersta tycker jag att du gör helt rätt!

plusgymnasiet är en skit bra skola och det vi lär oss är så jävla kul,

jag älskar också att hålla på med naglar och smink..jag valde helt rätt ska jag säga! Klassen är underbar, lärarna är bra och vi har haft jätte bra scheman båda terminerna!

Ett plus i kanten är ju att man blir diplomerad nagelteknolog som är sjukt bra, tycker verkligen det är värt att börja om eftersom du inte tycker det är kul på kvinnersta :)

men får du inte börja 2an då efter sommarn, våran lärare sa att vi har 2 lediga platser i våran klass och att det säkert skulle komma in nya efter sommarn, får du inte göra så då? :D<3

2011-05-20 @ 18:04:12
URL: http://eeeeemmaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0