Slutat med mitt älskade löshår..

2011-05-03 @ 14:19:05
Ja, jag trodde inte jag skulle säga det här på ett väldigt tag, men jag har slutat med löshår! När man har löshår måste det sitta perfekt för det ska vara fint. Om man ser sitt egna hår sticka ut eller så är det inte fint. Verkligen inte! Så jag bestämde mig för att sluta med det, för jag vet ju aldrig om det sitter fint eller inte :D Men nu känns det gör skönt! Kommer antagligen använda löshår ibland när jag ska ut och festa, men det har jag inte bestämt än hah ;) Dessutom sliter clipsen på håret. :)

Fast jag vet själv att jag kommer använda löshår snart igen ;) Men jag måste få mitt hår lite friskare oså först. Ska klippa mig också, få bort det som är mest slitet och sen se om det går att ha löshår utan att man ser de :)

Kommentarer
Postat av: Glitter&Candy

keratinslingor! Dock sliter det ganska bra det också..

2011-05-05 @ 13:31:23
URL: http://emti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0