Test, bara för att jag har så tråkigt!

2011-05-20 @ 11:45:45

1.vad gör du nu: Sitter här
2.Brukar du komma i tid: nee
3.Hur lång är du: 163
4.Kan du laga mat: helt okej
5.Gillar du att plugga: absolut inte
6.Vad har du på dig just nu: shorts och en tjocktröja
7.Har du en iphone:
aa
8.Hade du en bra kväll igår: nej verkligen inte
9.Vilket är ditt senaste inköp: cola
10.Din favoritdryck på morgonen: oboy
11.Var fick du dina senaste pengar ifrån: mamma 
12.Har du sovit i din egen säng inatt: ja
13.Vad hade du sönder senast: kommer inte ihåg
14.Vem snackade du med senast: casper
15.Varm favoritdricka: varm oboy eller chailatte
16.Favoritdricka när du är riktigt törstig: mjölk eller saft
17.Alkoholhaltig favoritdricka: lakrits shot
18.När gjorde du senast något riktigt dumt: venne

19.Saknar du någon just nu: Needy. 
20.Vad ska man göra för att få dig irriterad: venne, mycket
21.Någon jag stör mig på: när någon är en svans efter sin pojkvän...

22.Intressen: hästar, smink
23.senaste person du kramade: minns inte
24.Senaste person du ringde: mamma
25.Senaste person som ringde dig: mamma
26.Vad drack du senast: oboy
27.Vill du ha barn: ja!
28.Längtar du till din nästa födelsedag: ja om jag gör
29.Har du slagit någon: ja men inte seriöst
30.Är du sugen på något nu: ne
31.Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: ingen
32.Använder du hudkräm: ja
33.Attraheras du av män med skägg: nej
34.Micro-pop eller poppa själv: micro
35.Brukar du baka: kan hända
36.Röstade du i det senaste valet: nej jag är inte 18 
37.Är du nöjd med ditt liv som det är nu: finns väl vissa saker jag vill ändra men det funkar
38.Vilken låt lyssnade du senast på: kmr inte ihåg
39.Vad tycker du är äckligt: mycket
40.Har du pengar på mobilen: nej



























41.Är dina dagar fullbokade och stressiga? oftast inte hehe
42.Hamnar du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? nej
43.Hur gammal blir du nästa födelsedag? 18
44.Tror du på liv på andra planeter? hehe aa
45.Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? JAG ÄLSKAR MITT LIV!
46.Skulle du någonsin hoppa fallskärm? absolut! 
47.Tycker du om att krama folk? jaa
48.Äger du en digitalkamera? jaa
49.Vilka kändisar har du blivit jämförd med? ingen? 
50.Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? japp
51.Får du dåligt samvete efter du ätit kött? nej
52.Är du mörkrädd? nej det är jag inte
53.Tre saker du alltid har med dig? mobil, hörlurar.. typ de
54.Vilken svordom använder du mest? fan, helvete typ.. tänker inte på när jag svär så 
55.Vilken tid är din väckarklocka inställd på? halv 7
56.Var köper du dina matvaror ifrån? coop forum oftast
57.Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? beror på
58.Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? beror på hur mycket pengar de va, men en resa till mig och elinpelin kanske
59.Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? nej det tror jag inte 
60.När var senast någon stötte på dig? kommer inte ihåg
61.Vad åt du till middag senast? big mac
62.Kan du vissla? klart jag kan
63.Tittade du på tecknat när du var liten? ja, och jag gör det fortfarande
64.Äger du några popband t-shirts? neej
65.När flög du senast? för typ ett år sen
66.Pratar du några andra språk?
typ inte, engelska och svenska bara
67.Har du gråtit offentligt? ja
68.Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
69.Vad har du med dig in på bion? godis, dricka? 
70.Vad har du för väder? sol och lite blåsigt
71.Vilket är ditt favoritämne? inget jag hatar skolan
72.När sov du senast på golvet? vet inte
73.Vilken är din favorit drink? dricker inte drinkar
74.Gillar du din boendesituation? nej
75.Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? normalt, typ 7-8

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0